~ Om barn ~

Utanför huset idag mötte jag och min pojkvän en liten pojke på kanske 4-5 år... han satt  med cykelhjälm på sin lilla bmx vars ekrar var klädda av neonfärjade små pluppar som låter när man cyklar.
Hursomhelst så var han en riktigt skön liten snubben.
"Kolla! Kolla på mig när jag tyklar!"
Och så trampade han iväg och gjorde ett ryck i styret så framdäcket lättade från marken några centimeter...
"WOW vilken stegring du gjorde!"
"Mm..."
Min pojkvän höll i en påsegodis som denne pojke såklart också såg.
"Har du gooodisch? Få jag maka?"
"Javisst, om du får för din mamma så?"
"MMmm... ja kan para den!"
"Eh va, jaa.."
"Jag kan para den i fickan till tenare..."

Ja, vad kan man säga?

Väluppfostrad och outvecklad språkförmåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0