~ Kristallen ~

Jag sitter och tittar på Kristallen, en prisutdelning till TV-programskreatörer - av TV-progamskreatörer.
Kalla det klubben för inbördesbeundran om ni vill.
Jag vill.
Jag ser bekanta ansikten i publiken, tidigare arbetskollegor tar emot priser och håller excentriska tacktal innehållandes flera igenkända namn och här sitter jag, och har inte varit med och jobbat med nåt av de vinnande programmen.
Känns lite tråkigt faktiskt, mest för att jag ser hur oootroligt snyggt uppklädda bruttorna jag jobbat med som sitter i publiken är, skiiitsnygga är det rätta adjektivet faktiskt.
Vill också.
Fast fel anledning kanske...
Eller kanske den enda rätta?

Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Nej! Tänk inte så! Du får absolut inte flytta ner till Fjollträsk igen, hur ska jag klara mig då??? Huvva, vill inte ens tänka tanken!
*ler stort*
Kram så länge, härda ut; ty snart är den stora chokladfrossan här! ;)

2007-09-19 @ 07:52:56
Postat av: ~ S ~

Malin Harju: No worries mate.

2007-09-19 @ 10:12:10
URL: http://www.sohelpmegod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0