~ Dokusåpan fortsätter faktiskt ~

Som jag tidigare på-annonserat skall min korridor vara med i en dokusåpa i tidningsformat, eller rättare sagt är med i en dokusåpa i tidningsformat... Nu skall vi även starta en blogg (!)
Jag känner att detta kan bli lite tårta på tårta, med min egna blogg och så...
Aja, vi får väl se hur det går.
Jag tänker nog inte yppae i den "officiella" bloggen om denna iallafall, den här har ju bara du och jag tillsammans, i hemlighet va?!
Tror det blir bäst så.
Adress till dokusåpa-bloggen kanske jag lägger ut senare.
Maybe baby, annars om ni är intresserade får ni väl googla på dokusåpor om korridorer.
Ha!

Kul att det är måndag förresten.
Verkligen.
Jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0