~ Vem är jag? ~

Jag förstår er undran, vem är hon som skriver dessa inlägg, sånt vill man ju veta!
Tänkte berätta;
Jag är Saran som är 25 år fyllda, läser på universitet in the northern parts of Sverige. Jag ska bli lärare för gymnasieelever i bl.a engelska och ju mer engelska jag läser desto sämre svenska skriver jag, mycket särskrivningar och svengelsk text... sorry! =)
Jag lirar fotboll, åker wakeboard och snowboard. Jag är lat och rolig samtidigt som sportig och tråkig. Jag älskar ironi, sarkasm och ordvitsar men hatar orättvisa, utanförskap och fula gubbar.
Jag älskar när solen skiner men också när det regnar.
Men jag hatar när det blåser.
Jag bor i ett studentrum på min studieort men har min hemstad 11 mil härifrån där jag annars bor och lever med min familj.
Jag har tidigare jobbat i Stockholm inom TV-branschen, men fann den allt för icke-jordnära och orättvis så jag bytte bana och flyttade norr över igen. Jag älskar fortfarande att fota och pillra på med sånt, och vem vet, en dag kanske Stockholm blir min hemort igen...

image14
Och blir jag instängd i en bur vill jag bara ut ut ut, men lämnas dörren öppen... då kan jag stanna där inne i en evighet!


Citatet "Let a smile be your umbrella" kommer för övrigt från TV-serien Twin Peaks och är enligt mig det klokaste jag hört, så vackert och enkelt.
Inte sant?


Kommentarer
Postat av: M

Jag håller absolut med, det citatet är vackert så det står härliga till. Det säger allt liksom! :)

2007-05-24 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0