~ TENTAPLUGG ~

JO TJENA!
Har ni varit med om känslan, ni som studerar, när man känner att man vill göra ALLT annat än att just plugga när man man måste?!
Jag måste skriva en litteraturuppsats tills på fredag, där jag skall jämföra två böcker med ett thesis statement (den skall alltså vara på engelska) och jag har inte börjat ännu.  Dessutom har jag tenta på fredag!
JAG VILL INTE!!
JAG KAN INTE!!
Några tips?

Jag borde verkligen ha börjat idag, men jag gjorde allt annat än det istället.
Idag har jag;
Bloggat
(hur normalt är det att skriva 4 inlägg och uppdatera alla tidigare inlägg på en eftermiddag annars?)
Sett film; Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö.
Ätit apelsiner
Sovit
Tittat på TV-serier jag aldrig annars skulle vilja se på.
Kokat ägg
Kokat te
Ätit
äggmackor och druckit te.

Jag är en dålig människa, jag vet.
Iallafall en dålig student.

Säg att det finns fler som mig där ute?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0