~ Mitt studentrum = a mess ~

image2

Jag har bott i mitt studentrum denna vecka ca... 24 timmar och redan ser det
 ut som om en bomb slagit ned här. 
A bomb, literally.
Jag blir så less, varför är man inte mer ordningssam och viker ihop kläderna på en gång när man tar av sig dem, istället för att bara lämna dom i en hög på stolen (eller på golvet exakt där de togs av!)?
Varför bäddar jag inte sängen på en gång när jag stigit upp?
Varför dukar jag inte bort från bordet och diskar direkt efter jag ätit klart?
Varför börjar jag att inte skriva på min uppsats på en gång istället för att vänta till på torsdagkväll och måste sitta uppe hela natten?
Varför?
Varför?

I do not know. You tell me.


Kommentarer
Postat av: Sara

Undrar detsamma jag med. We have issues, sjukt lat man är egentligen:P

2007-05-22 @ 13:02:29
URL: http://sweethazel.blogg.se
Postat av: ~Sara~

Sara: Skönt att höra att det finns fler som har det stökigt! Vi låter allt ligga ett tag till va? =)

2007-05-22 @ 15:30:03
URL: http://www.sohelpmegod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0