~ Lindsay Lohan ~

Alltså ursäkta men, jag s k i t e r i vad Lindsay Lohan och Britney Spears gjorde inatt. Det är inte klokt vad det rapporteras från dessa "stjärnors" liv. De senaste dagarna (senaste året?) har Aftonbladets site haft varenda dag något nytt om vad dessa töser haft för sig. Det känns heller inte direkt troligt när Brittan säger "Jag var på botten, nu har jag hittat ett ställe där jag kan vara mig själv. Jag ser världen med nya ögon nu." Efter hårt festande, övergiven med två barn, FÖTT två barn in no time, knark, kollapser, rehabs, osv, så tror jag knappast att man efter ca 2 veckor känner sig återställd och "ser världen" med nya ögon.
Fan ta er tid, gå i ide några år, rätta upp vad som varit fel och kom tillbaka när ni mår bra istället.
Och borde inte alla medier sluta gotta sig i dessa miserabla människors elände?

Bespara
oss.


Kommentarer
Postat av: Amansa

Jag håller med dig till fullo! Lämna dem bara ifred... Egentligen borde det vara förbjudet att göra så mot människor och rota i deras privatliv. visst är det befängt och rent absurt, nästan pinsamt enfaldigt?
Jag kan inte uttrycka i ord hur mycket jag ogillar skvallerpressen.

2007-05-31 @ 15:20:46
URL: http://amandien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0