~ I survived! ~

image21
Yessss... Dagen är här med stort D, dagen vi alla väntat på, stunden är kommen, hallelulja-moments och andra utbristningar; jag har överlevt!
To put i simply; En termin till är avverkad och sommarlovet stundar.

Idag har jag;
mailat in min uppsats (phheeeww!)
cyklat i regn
skrivit tenta
cyklat i solsken
tvättat
(Futurum:)
städat
packat
fotat mig själv i en Det-blir-alltid-misslyckade-bilder-och-jag-ser-ut-som-en-fånge-automat
Lämnat in en ansökan för nästa termin (då ska jag plugga i Manchester!)
Mött upp mor och far
Shoppat med mor och far
Åkt hem till min hemstad
Haft fredagkväll i all dess glans

En fundering jag haft idag är också om det kan vara så att alla hårnålar som tappas bort samlas på ett och samma ställe för att bilda en armé som har kapacitet att utrota hela jorden ja, hela universum och allt annat också.
Jag tror det skulle vara fullt möjligt nämligen, om dom bara kom överens.
Läskigt.



Jämarns, tvätten till torken!

Kommentarer
Postat av: Mrs Harajuku

Grattis till sommarlovet! Kul att du ska plugga i Manchester för dig, men tråkigt för alla som kommer att sakna dig! :)
Jag ska kurera mig resten av dagen och mysa lite med mormor ikväll...vad sägs om en promenad vid 12.00 imorrn eller har du planer?

2007-05-25 @ 14:58:03
URL: http://www.mrsharajuku.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0