~ En bra samling TV-serier ~


Family Guy    image4   image5     image7
  Family Guy              F.R.I.E.N.D.S                  Rex Hunt's                    Scrubs
                                                                    fiskeäventyr                 
image8   image6   image10    image11
  The Simpsons              Desperate             ROOMSERVICE           Smallville
                                    Housewifes                     


Ovan är alltså TV-serier som jag gärna ser på. Det är inte så att jag följer någon av dem slaviskt, för jag tittar sällan på TV numera...har så mycket kvällsträningar. Men är det någon av dessa program som är på när jag slår på TV'n och jag är ledig, då tar jag mig gärna tid... om man säger så! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0