~ Reunion rapport ~

Det var trevligt.
Pheew... trevligt och avklarat. Jag vet inte varför jag haft sån vånda för denna reunion, jag var varken mobbad eller en mobbare under högstadiet, ändå hade jag skrämt upp mig så att något hemskt skulle hända under denna kvällen, såsom i alla reunion-filmer man sett.
Men det var som sagt väldigt trevligt, och allt gick bra.
Just från våran skola var det rätt dålig uppslutning dock, vi var 12 av ca 60 som kom, jämfört med vissa andra skolor som hade nästan 85 procentig uppslutning. Men aja, det var jättekul att träffa dom som väl hade kommit.
Alla mådde bra, några hade startat en liten familj, nån skulle till att gifta sig i sommar, en annan hade flyttat på vinst och förlust till Stockholm och hittat drömjobbet och en annan hade funnit drömjobbet just här hemma i Ö-vik.
Tyvärr blev jag rätt besvikenarrangörerna dock, Pigalle, det kändes inte särskilt proffsigt och servicen (som dom dock ej stod för) var under all kretik. Men, men... en najs evenening iallafall!

Nu sommarjobbar jag. Andra dagen. Inte skriva blogg då.
Aja baja.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0