~ Att söka fel ~ UPPDATERAD!



Oumbärlig          Ljuvlig             Tryghet       
Sommarnatt             Jordgubbar                 Kristall          Kärlek
              


Visst är det vackra ord?



Skulle man fråga om det var något särskilt med dessa ord skulle förmodligen svaret bli;
"-Inget särskilt, men kanske att ett är felstavat?"

Visst är det rätt komiskt egentligen?
Så skulle jag också svara.
Men visst vore det härligare om man sa att alla var helt fantastiskt rätt stavade, utom ett?
Bara en tanke...

Kommentarer
Postat av: Meg

Hej!
Ja det finns många vackra ord. Å jag tänker inte bara på det felaktigt ordet! Mest för att jag inte vet vilket det är. Kan det vara blomsteräng? Stavas det blommsteräng? Äh skit samma, det där är inge kul för oss som är dålig på å stava.
Puss och hej
Ps. Eller är det en kuggfråga?
Aha nu kom jag på det! trygghet!!

2007-06-16 @ 11:46:11
Postat av: Mrs Harajuku

Jag satt länge innan jag såg det felstavade ordet. Kanske är vi inte så bra på att söka fel ändå då allt kommer till kritan? Skönt i så fall! :)

2007-06-16 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0