~ Man ska passa på ~

Vi har en fantastisk gästhamn här i Örnsköldsvik, den är mer eller mindre känd bland båtfolk som ett "måste-stopp" längs med vår fina kust...
Men nog om detta, denna gästahamn har således också en hemsida, som jag idag "snubblade över".
 Jag klickade mig in på deras gästbok och fann det sötaste av inlägg, skrivet av Andrea, 11 år;


image51


Där satt jag och trodde jag bara skulle få läsa tråkiga tack från båt-resenärer eller glada sommarhälsningar från glass-ätare, men tji fick jag, för där hade Andrea gjort sin stämma hörd och i detta medium passat på att nå ut med sitt budskap.

Jag tycker hon skall ha all cred för detta.
Jag slänger inte ett skräp på backen, ever again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0